Drömresor.

 
Åh, min absolut största drömresa! Att bila längs USA's västkust. Se Hollywoodskylten, shoppa som en galning, bada, sola, fota en massor och bara njuuuta av USA.
 
 
En annan resa jag verkligen vill göra är att ta en tripp till London. Kolla in alla sevärdheter, fika på starbucks och shoppa där med såklart! Haha. 
 
 
Australien verkar också så underbart, men alla vackra stränder och värmen! 
 
 
En weekend i Paris skulle inte sitta fel det heller. Besöka eifeltornet och bara njuta av att vara i Paris. 
 
 
Sist men inte minst, Thailand! Det känns som att jag är den enda i vårt land som inte besökt det Thailand. Men Thailand verkar ha allt, värme, vackra stränder, shopping och god mat. Har jag fel?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback