Fjällen.

/ Fyra från helgen /
 
Hej på er!
Nu är jag hemma igen efter en helg i fjällen. Förutom att vädret inte har varit på topp så har det varit en riktigt rolig helg med massor av skidåkning, god mat, spel, bastu och mys.
 
Idag har det däremot varit toppen väder och vårkänslorna börjar komma på riktigt nu. Jag har ägnat dagen åt att spela fotboll, köra ett mag- och ryggpass på gymmet och slutligen städat mitt rum och packat upp min väska.
Nu ska jag ta en dusch för att sedan åka till farmor för att äta middag där. Ha en bra kväll bästa ni!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra "mat-dagar" oftare, jätte kul att läsa om tycker jag

Svar: skulle kunna göra det någon dag framöver om ni vill det :)
Andrea Marie Claeson

2013-04-02 @ 16:01:11
Postat av: ▲ K O M P A K T .nu ▲

Bli veckans blogg inför ALLA våra läsare, genom en kommentar. Passa på, tävlingen avslutas på fredag! kram kompakt.nu ( http://kompakt.nu/2013/april/tavling.html )


( fräch blogg föresten )

2013-04-03 @ 18:15:04
URL: http://kompakt.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback